Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Ενα ακομα στολιδι για τον τοιχο σας

Δυστυχως, λογω βλαβης του κολλητηριου μου - που δεν ξερω και ποτε θα φτιαξει γιατι δεν ειναι σαφες το τι επαθε και δεν κολλαει πια.... μπορει και ν' αποφασισε οτι δεν του ταιριαζει αυτη η δουλεια και δεν θελει να την ξανακανει, μπορει και να μου το ματιασανε, ετσι ομορφο που ηταν ...ποιος ξερει? - δυστυχως λοιπον, αυτο ειναι το τελευταιο κομματι που καταφερα να τελειωσω. Τα υπολοιπα βρισκονται σε αναμονη, στο πατωμα του εργαστηριου μου. Ιδωμεν!

                        Αγγελικη

6 σχόλια:

  1. Να φτιάξεις γρήγορα το κολλητήρι σου γιατί
    μου αρέσουν πολύ αυτές οι δημιουργίες σου για το Πάσχα. Να βλέπουμε ωραίες κατασκευές. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ πως πρέπει ή να το φτιάξεις ή να το αντικαταστήσεις!Εμείς περιμένουμε πνοές Αναστάσιμες,Αγγελική μου,από τα χρυσά χεράκια σου!Φιλιά και αύριο πρωϊ-πρωϊ με γειά το κολλητήρι!!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να 'στε καλα βρε κοριτσια για το κουραγιο που μου δινετε! Η αληθεια ειναι οτι μου ''στοιχισε'' αυτη η βλαβη στη μεση των κατασκευων...Ελπιζω να το φτιαξω αυριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα δεν είναι περίεργο πως πάντα, εκεί που έχεις πάρει φόρα και είσαι γεματη ιδέες και όρεξη για δημιουργία, κάτι να χαλάει; Άσε, μου χάλασε κι εμένα η ραπτομηχανή μου τις προάλλες και ήμουνα να σκάσω! Ευτυχώς ήταν μικρή η ζημιά. Ελπίζω να έχεις γρήγορα ξανά το κολλητηράκι σου "up and running" για ακόμα περισσότερες δημιουργίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το εφτιαξα σημερα το βραδυ και ειμαι πολυ χαρουμενη Αντζελα! Να ξερεις οτι εχω και γω ραπτομηχανη αν χρειαστεις καποια στιγμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς η ζημιά αποκαταστάθηκε!
      Ευχαριστώ πάντως, θα σε έχω στα υπόψην. :)

      Διαγραφή