Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Νο 2

Ε, λοιπον μου 'ρθε! Η εμπνευση, εννοω. Συνηγορησαν και οι δυο τσικουδιες που ηπια βεβαια...απ' τα Χανια ηταν! Γιατι, εγω, αλκοολικη δεν ειμαι, να το ξεκαθαριζουμε. Καμμια τσικουδια, κανα ποτηρακι κρασι, καμμια μπυριτσα που και που, ετσι για το κεφι μου!
Εχουμε ηδη αρχισει την ''εκ νεου εξομολογηση'', ετσι? Μη ξεχνιομαστε!
2)Με λενε Αγγελικη, οπως ισως ξερετε. Η ανηψια μου με λεει Κουλιου. Ειναι μολις 2,5 χρονω και μας εχει αλλαξει τα ονοματα. Προβλεπεται να μας αλλαξει και τα φωτα....οσονουπω!
3)Μικρη, ηθελα να γινω δασκαλα, δικηγορος, δημοσιογραφος. Μαλλον μου αρεσαν τα επαγγελματα απο ''δελτα''. Οταν μεγαλωσα, ηθελα να γινω συγγραφεας. Ευτυχως για σας, δεν εγινα.
4)Καποτε διαβαζα παρα πολυ. Τωρα περναω την περιοδο του ''ενα βιβλιο, δυο μηνες''. Πρωτη επιλογη, τ' αστυνομικα. Εχω διαβασει αστυνομικο, που να σου βρω το δολοφονο στη τριτη σελιδα! Αν χρειαστειτε κατι- ο μη γενοιτο-, μη διστασετε.
 5)Εκει που δεν τα παω καλα ειναι στα κατασκοπικα. Βιβλια και ταινιες. Αν εχουν και αντι-κατασκοπια ειναι το χειροτερο μου. Δεν καταλαβαινω τιποτα, ο εγκεφαλος μου αρνειται να συνεργαστει.
6)Αγαπημενη ταινια..μακραν...Ε.Τ ο εξωγηινος!  Το εχω δει εξι φορες. Καλε που πατε? μη φευγετε! ημουν πολυ μικρη τοτε, δεν ηξερα ακομα τον Φελλινι!
Το τελευταιο ''κολλημα μου'' ειναι το'' Μαξ και Μαιρη'' Αν δεν το 'χετε δει....σπευσατε!
7)Μου τη σπανε οι ''κουλτουριαρηδες'', οι ''δηθεν'', οι ''ταχαμου-ταχαμου'', αυτοι που κανουν τα μουτρα τους ''καπως'', οταν καποιος εχει διαφορετικα γουστα απ' τα δικα τους, λες κα πρεπει,ολοι, να τους μοιαζουν.
8)Σοβαρεψα? Να το παρω αλλιως.
 Το παρατσουκλι μου, στη δουλεια, ειναι Flash. Flash Gordon! Αντιλαμβανεστε γιατι. Ειναι σα να μου βαζουν νεφτι...ξερετε που!
9)Ειμαι και κοντη. 1,57, ποντος παραπανω.
-Εγω, θα γραψω 1.60, ειπε ο κυριος στην ασφαλεια, και μου 'ρθε να τον φιλησω! Τοση γενναιοδωρια πλεον! Γιατι, αλλιως φαινεται στο ματι το 1.60 κι αλλιως το 1.57. Το βλεπετε κι εσεις, δε το βλεπετε?
10)Ειπα ''κοντη'' και σκεφτηκα ''περδικα''. Χαραματα, βγηκα απ' τη σκηνη μου, στο Γαιδουρονησι  και την ειδα απεναντι μου να περπατα με τοση χαρη, τοση ομορφια, απιστευτο!
Ελπιζω να κανατε το σωστο συνειρμο......ε? Μη τα λεω ολα!
11)Λατρευω το ψαρεμα. Η ''πρωτη μου φορα'' ηταν στην Ιεραπετρα. Ξημερωμα, πεντε μεθυσμενοι σε μια βαρκα, αροδο, με τον ηλιο ν' ανεβαινει σιγα σιγα και τη μασκαρα ν' απλωνεται κατω απο το ματι.Δεν ηταν αδιαβροχη. Πολυ διασκεδασαν τα ψαρια εκεινη την ημερα. Μας περιμεναν και την επομενη.
Αυτα!! Φιλια πολλα, να 'χετε μια ομορφη μερα!

5 σχόλια:

  1. Κι έλεγες ότι θα δυσκολευτείς όταν πήρες το βραβείο,την πρώτη φορά...!!!!!
    Να φταίει μόνο η τσικουδιά?χα χα χα χα
    Είσαι "φάτσα"!!!!!!!
    Φιλί κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η τσικουδια φταιει που ξεκινησες απο το Νο2;;χαχαχα ή μετρας απο την προηγουμενη αναρτηση;Εισαι λιγακι τρελοκομειο να το πω;;χαχα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα διαβάζω λίγο-λίγο να τ απολαύσω ηδονικά!!!
    Αγγελική είσαι και να παραμείνεις ...χαρώτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή