Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Σκουλαρικια με υφασμα και μπρουτζο






Ξερω οτι καποιοι θα με μαλωσουν παλι αλλα αυτες ειναι οι καλυτερες απο τις πενηντατοσες φωτογραφιες που εβγαλα! Τι να κανω που δεν το 'χω;
Σκουλαρικια λοιπον, που δεν ειναι κρεμαστα αλλα με καρφακι, εφαρμοστα στο αυτι.
Πολυχρωμα υφασματα, μαργαριταρακια, καρδουλες και ο,τι αλλο κατεβαζει ο νους μου που μου
θυμιζει καλοκαιρι και μου δινει χαρα.
Πιο ομορφα στην πραγματικοτητα απ' οτι φαινεται στις φωτογραφιες....
Φιλια, ξεσκαστε το Σ/Κ!
                                              Αγγελικη

16 σχόλια:

  1. Μα και σε μας δίνουν χαρά που τα βλέπουμε,
    γιατί είναι πολύ όμορφα !! Κάνεις πολύ ωραίους
    συνδιασμούς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία δημιουργία σου..και ωραίες φωτό να σαικαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γουστάρω τρελά!!! Και τις φωτογραφίες σου, και τις δημιουργίες σου αλλά και τον τρόπο γραφής σου! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφα...που τον σκέφτηκες αυτόν τον συνδυασμό μέταλλο με ύφασμα. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι σιγουρη οτι εχουν σκεφτει κι αλλοι αυτο το συνδυασμο, ο καθενας με τον τροπο του!
      Φιλια

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!
    Είναι ξεχωριστά!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ γλυκούλια και βεβαια πολύ πρωτότυπα !!1Μπράβο !!!! φιλάκια !!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα και καλώς σε βρίσκω!Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια,προσωπικά δεν έχω ξαναδεί ανάλογα!!!
    καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή