Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Σας είχα υποσχεθεί να σας δείξω έργα της Νατάσας. Ε, λοιπόν, έφτασε η ώρα!

 Φτιαγμένο από θαλασσόξυλα,  κρεββάτι για δύο με ουρανό! Βλέπετε και το πάπλωμα που έχει γίνει από μικρά, τετράγωνα κομμάτια ύφασμα και τις καρδούλες που το διακοσμούν, όλα ραμένα στο χέρι!
 Κι επειδή η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, προσέξτε το στρώμα και τα μαξιλάρια...δεν είναι απίστευτα;
Δείτε το κι απ' το πλάι και από την πίσω μεριά, με την δαντέλα- ουρανό. Δε σας κάνει να νιώθετε πάλι παιδιά; Εγώ πάντως ξετρελλάθηκα! Αν είχα και καμμιά κούκλα...θα έπαιζα!

11 σχόλια:

  1. τέλειο!!!! πολλά μπράβο από τις πιο όμορφες κατασκεύες-δημιουργίες που έχω δει τον τελευταίο καιρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα συγχαρητήριά μου στη δημιουργό, είναι πανέμορφο!
    Και οι ευχαριστίες μου σε σένα που μας τη γνώρισες. Ελπίζω σύντομα να δούμε κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, τι να πούμε για τη Νατάσα; Τα λόγια είναι περιττά! Τόση λεπτοδουλειά και σημασία στη λεπτομέρεια. Απλά απίστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστω ολους σας για τα θερμα σας σχολια και ιδιαιτερα την Αγγελικη που υποστηριζει και αγαπαει τα εργα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή